Hamarosan támad az Instagram TikTok-trónkövetelője
Amerikában hamarosan indul a Reels, ami a Facebook eddigi legjobb próbálkozása lehet a TikTok ellen.
Amerikában hamarosan indul a Reels, ami a Facebook eddigi legjobb próbálkozása lehet a TikTok ellen.
Ugyan az Instagram hivatalosan csak 2010 őszén indult el, az egyik alapító már korábban kipróbálta: mutatjuk az általa feltöltött fotót, amelyet több milliárd követett az elmúlt tíz évben.
Az új eszköz segítségével bárki rögzíthet három megjegyzést a kommentszekció tetejére.
A hírfolyam legtetején a maszkviselés fontosságára hívja fel a figyelmet a két szolgáltatás.
Több száz márka mondta le júliusban a kampányait a Facebookon és az Instagramon, a listára a PlayStation is feliratkozott.
Az NVIDIA játék-streaming platformján úgy átszabhatjuk a játék kinézetét, mintha csak egy fotóra dobálnánk az effekteket.
Az Instagram Reel után a Google videómegosztója is olyan funkciókat tesztel, melyekkel 15 másodperces videókat lehet előállítani, közvetlenül a mobilos alkalmazáson belül.
Újabb piacokon indította el a TikTok ellen kitalált Reels nevű megoldását az Instagram.
A cég azután terelte jogi útra az ügyeket, hogy a közösségi platformjaikkal visszaélő oldalak többszöri felszólításra sem hagytak fel tevékenységükkel.
Egy keveset te magad is tehetsz azért, hogy a Facebook webes felügyelete kevésbé tudjon mindenről, amit csinálsz.
Tudtad, hogy már nem csak olyan szűrőket használhatsz, amelyeket alapértelmezésben felajánl az Instagram? Könnyen kereshetsz egyedi, akár teljesen őrült filtereket, mutatjuk, hogyan.
Most épp egy közismert és népszerű önjelölt restaurátort vegzál a Facebook szerzői jogok megsértése miatt, de nem először lő mellé az oldal algoritmusa.
Nagyjából 22 ezer követővel működik a botrányos Instagram profil, amin valamiért átsiklott a közösségi oldal moderátorainak figyelme.
A Facebook nemrég elhozta a Messenger Rooms-támogatást az Instagramra, így ezen a platformon is mehetnek már a konferenciahívások.
Teljesen várható módon a Facebook nem állt meg annál, hogy két és félmilliárd ember agórája és találkahelye legyen, és a bevétel nagyját a külső hirdetésekből szerezze. Elindult a Facebook Shops, a közösségi oldal saját e-kereskedelmi szolgáltatása.
Az Instagram és a WhatsApp után a Giphy is megtarthatja majd a saját márkanevét, miután 400 millió dollárért a Facebookhoz kerül.
Ha eddig Instagramon élőztünk, ezt utólag csak 24 óráig lehetett visszanézni a Sztorik között, ez mostantól megváltozik.
Az Instagram fejlesztői pozitívabbá tennék a platformot, ezért most a hozzászólások rendszerét variálták meg.
Egyelőre csak az iOS appban és böngészőben látszanak a megnyúlt postok, gyaníthatólag nem szándékos fejlesztésről van szó.
Nem maga a Facebook kér majd pénzt a megtekintésért, a feltöltők dönthetnek úgy, hogy egyes élőzéseiket csak némi pénzmag fejében lehet megnézni. Emellett egy csomó egyéb érdekes stream-funkció is érkezik.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.