Hirdetés

Az Apple válaszolt a Microsoft kampányára



|

Az Apple szóvivője szerint egy PC nem üzlet, mikor nem azt csinálja, amit szeretnénk.

Hirdetés

 

Az elmúlt egy hónapban a Microsoft kemény hangvételű reklámhadjáratba kezdett az Apple ellen. A Laptop Hunters sorozat első részében egy HP noteszgép azért győzedelmeskedik a Mac felett, mert a tulajdonosa nem elég király az Apple laptophoz.

 

A második rész főszereplője azért választ szintén HP gépet, mert nem a márkát, hanem a jó hardvereket szeretné megfizetni. A harmadik epizódban pedig egy Sony VAIO laptop lesz a győztes, mert a Mac csinos, de kicsi, és csak gyermekkorban "menő".

 

Az Apple közvetlenül ritkán reagál a riválisainak a megjegyzéseire és termékeire, a cupertinói vállalat azonban nem hagyta szó nélkül a Laptop Hunters-t.

 

Bill Evans, az Apple szóvivője így vélekedett: "Emberek milliói váltottak Mac-re, mert szeretik a biztonságot, a stabilitást és az erőt, ami a világklasszis hardverrel és a lenyűgöző szoftverekkel érkezik, amik már kezdettől fogva használhatóak. Egy PC nem üzlet, amikor nem azt csinálja, amit mi szeretnénk. Amiben az Apple és a Microsoft is egyetért, az nem más, mint hogy a Mac mindenki szerint király. A remek külsejével és gazdag programfelszereltségével semmi nem értheti utol, bármennyibe is kerüljön."

 

Ha kíváncsi a Microsoft reklámkampány történetére; tekintse meg előző, összefoglaló írásunkat.

 

apple-marbles.jpg
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.