Hirdetés

Harmadszor is bekeményít a Microsoft reklámgépezet



|

A redmondi gyártó rászállt az Apple-re új, Laptop Hunters reklámkampányával, melynek immár a harmadik részét indították el. Ezúttal a Sony javára dől el a "verseny"...

Hirdetés

A Microsoft Apple ellen indított Laptop Hunters nevű reklámkampányáról már többször is beszámoltunk Önöknek. A Laptop Hunters reklámkampány első része szerint "Lauren" egy 1000 dollár alatti notebookot keres, ami megfelel az igényeinek - ő a Mac-et azért utasítja el, mert ennyiért nem talált számára megfelelőt - mint mondja, nem elég király, hogy Mac-je legyen.


A kampány második epizódja
Giampaolo-ról szól, aki maximum 1500 dollárért szeretne egy erőtől duzzadó laptopot - szerinte az Apple gépei "szexik", de ő inkább a jó hardverért adna ki pénzt. A győztes a második részben is egy HP notebook lett.

laptop_hunters_3.jpg


A legújabb kiadásban egy anya és fia a főszereplők, név szerint Lisa és Jackson. A fiú egy nagyon gyors laptopot szeretne, hogy "gyorsan elérje a cuccokat, mielőtt a rákattan a baseball-ra". A költségvetés 1500 dollár.Bár majdnem egy Mac-et választanak, csalódnak a csinos, de kicsi gépben, ezért visszasietnek a PC-khez. Egy Apple-állvány mellett Lisa megjegyzi, hogy a Mac-ek népszerűek ebben a korban. A Microsoft talán azt sugallja, hogy a Mac csak gyerekeknek való? 


"Természetesen" a reklámfilm azzal ér véget, hogy egy Microsoft operációs rendszert futtató noteszgépet választanak - érdekesség, hogy ezúttal már nem egy HP notebook a győztes, hanem egy VAIO laptopot visznek haza. A reklám videója itt is megtekinthető:

 


Egyre többen szót emelnek az ellen, hogy ilyen, szerintük etikátlan módszerekkel reklámozzanak egy terméket, hiszen - bár nem erőszakosan és bántó módon - de a konkurencia lejáratásáról szólnak ezek a kisfilmek. A Microsoft egyértelműen a válságorientált gondolkodásra épít, az Apple üzletpolitikáját a leggyengébb ponton megtámadva: az Apple gépek ár-érték aránya nem jó, és ezek a gépek tudásukhoz képest igen drágák. Steve Ballmer szerint lehetetlenség, hogy valaki csupán egy logóért dobjon ki 500 dollárt.


Az Apple még nem szolgált válasszal, sem közlemény, sem pedig "ellenreklám" formájában, bár az is tény, hogy az Egyesült Államokban, ahol ez a kampány folyik, a Mac-ek még mindig jó eladásokat produkálnak - meglátjuk, hogy ez az új "népszerűsítési" módszer mit változtat majd ezen.


Nézze meg nálunk az első Microsoft reklámfilm és a második Laptop Hunters epizód kapcsán megjelent híreinket, benne a reklámok videóival!

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.