A Facebook fokozatosan elérhetővé teszi a legújabb funkciót, amely a reklámozással kapcsolatos: a közösségi oldalon ezentúl, ha fizetünk, akkor az ismerőseink, barátaink bejegyzését is kiemelhetjük a tömegből, ezzel reklámozva az adott frissítést. Ez azt jelenti, hogy a barátunk bejegyzését a felhasználók hírfolyamának élére röpíthetjük.
Ahhoz, hogy egy bejegyzést reklámozzunk, csupán annak a jobb felső sarkában lévő reklámozás gombra kell nyomni. Annyi megkötése mindenesetre van az újításnak, hogy csak azok vehetik igénybe, akiknek 5000-nél kevesebb ismerősük vagy feliratkozójuk van. A Facebook szerint a megoldás remek lehetőség jótékonysági események hirdetésére, vagy ismerősök albérletének a kiadására.
Természetesen az effajta megosztás felvet némi adatvédelmi kérdést is, hiszen lehetővé teszi, hogy bármilyen velünk megosztott fotót vagy állapotfrissítést reklámozzunk. A Facebook ezt úgy igyekszik kivédeni, hogy csak azoknak teszi reklámozottá, akik eredetileg is láthatták azt - így az eredeti forrás ismeretségén kívülre nem vihető a bejegyzés.