A Magid Advisors Amerikában végzett felmérése szerint lassan kezd beérni a nagy felhajtás, amely a virtuális valóságot övezi. Egyre több embert érdekel.
A kutatást 8 és 64 év közötti emberekkel végezte a cég, és a eredmények szerint 42 százalékot érdekel a virtuális valóság.
A technológia a használót a történések középpontjába helyezi. A Facebook, a Google és a Samsung egyaránt sokat fektetett a virtuális valóságba, amely az idei év egyik felkapott slágere. A piac azonban még gyerekcipőben is alig jár, a tömegeket pedig egyáltalán nem érdekli.
Az elmúlt hónapok előrelépései azonban felkeltették az emberek figyelmét, legalábbis a mostani kutatás szerint. A legtöbben a Samsung vagy a Sony termékét szeretnék megvenni. Akiket érdekel a VR, azok közül 29 százalék szeretné a Samsung Gear VR-t megvásárolni, míg 26 százalék a PlayStation VR-t.
A felhasználókat egyébként majdnem 50 százalékos arányban a filmek érdekelték, a játékok és a VR-utazás csak 38 és 35 százalékban váltott ki érdeklődést.