A Google egyre több terméke alapoz a mesterséges intelligenciára, és egyre több az olyan projekt is, amely a fejlesztések határait feszegeti ilyen segítséggel.
Ezúttal egy apró játékkal állt elő a Google. A Quick, Draw! lényege az, hogy az AI megtippeli, mit rajzolunk a kijelzőre. Az eszköz nagyon ügyes, de persze akadnak olyan formák, ami az ember számára egyértelmű, a mesterséges intelligencia mégsem boldogul vele.
A tájékoztató szerint a játék gépi tanulásra alapoz, vagyis rajzolás közben próbálja meg a neurális hálózat kitalálni, hogy mi kerül a kijelzőre. Ez ugyan nem mindig jön össze, de minél többet használjuk, annál többet tanul.
A játék írásban ad egy tárgyat, amit 20 másodperc alatt le kell rajzolnunk. Van, hogy hamarabb kitalálja, hogy mit akarunk, mint azt befejeznénk. Akadnak ugyanakkor helyzetek, amelyekben ismeri fel az alkotást.