Amikor az iOS 9 megjelent, és ezzel a hirdetésblokkolók elérhetővé váltak a rendszeren, az emberek megőrültek az effajta appokért. A Peace hamar óriási siker lett, mígnem két nap múlva a fejlesztője elkaszálta.
Az űrt a Crystal töltötte be, amely a legnépszerűbb reklámblokkoló az iOS platformon.
Érdekes módon azonban kiderült, hogy a fejlesztője nem csak a 99 centes letöltésekből keres pénzt. Aláírt ugyanis egy egyezséget az Eyeoval (az Adblock Plus fejlesztője), aminek következében egyes hirdetőket átenged a rendszerén.
Másként fogalmazva olyan hirdetésblokkolót kapunk, ami elveszi a pénzt a működésért cserébe a felhasználóktól, majd elveszi a pénzt a kiadóktól, hogy a felhasználók elé tegye a fizetett reklámot.
Első ránézésre ez csúnya játék, de a Crystal alkotója szerint ezzel lehetővé teszik a felhasználóiknak, hogy támogassák a kiadókat, mivel csak az elfogadható hirdetéseket engedik át a szűrőn.
Az Adblock Plus egyébként hasonlóan működik asztali környezetben, de ott a felhasználóktól nem kérnek pénzt.