Régóta kérik a fejlesztők, a Google pedig most végre elhozta a promóciós kódokat Androidra. Ezeket kedvezményes ajánlatokhoz lehet majd felhasználni a fizetős appoknál és az in-app-vásárlásoknál.
Van azért néhány korlátozás a promókódokkal kapcsolatban. Egy fejlesztő például maximum 500 ilyet adhat ki negyedévente, legyen szó alkalmazáson belüli vagy app jellegű vásárlásról és kedvezményről.
Ha valaki nem kreál 500 kódot egy negyedév alatt, a fennmaradóakat nem viheti át a következő három hónapra.
Azt a fejlesztők határozhatják meg, hogy egy kód meddig érvényes, azonban a maximális időtartam egy év. Az androidos felhasználók a lejárati dátumig tudják majd beváltani a kódokat.
A promókódoknak azért is örülnek a fejlesztők, mert ez a mód remek lehetőség az árbevétel és az érdeklődés növelésére. A felhasználó azt hiszi, hogy valóban kedvezményhez jut, a kód megadása és a kedvezmény látványa mindig plusz érzést ad.