Múlt hét végén a Microsoft bejelentette a Facebookkal kötött együttműködési megállapodásának legfrissebb gyümölcsét, amellyel a vállalat a Bing keresőjének webes találatait próbálja személyes közösségi tartalmakkal kiegészíteni.
A funkcionalitás két fő részből áll: egyrészt kedvelhetővé, kommentelhetővé és megoszthatóvá váltak a Facebookon a Bing találatai, másrészt pedig kereséskor egy oldalsávban a felhasználó közösségi hálójából is megjelennek találatok a kulcsszavakra. Utóbbi hasznosságát azzal próbálta szemléltetni a Microsoft, hogy például a Binggel koncertjegyre keresve oldalt feltűnhet egy ismerős, akinek véletlenül pont akad egy felesleges belépője, így olcsóbban vagy ingyen látogathatunk el a kívánt eseményre.
A hazánkban egyelőre nem használható funkció aktiválásához a Microsoft-fiók mellett külön be kell lépni a Facebook-fiókba is, amely meglepő annak fényében, hogy az előbbibe már hónapok óta központilag beköthető az utóbbi.