A DLSS az egyik legjobb fejlesztés, ami az utóbbi években a játékosokat boldogítja (az AMD és az Intel egyenértékű megoldásai, az FSR és az XeSS mellett), hiszen ennek köszönhetően jóval nagyobb képfrissítési sebesség mellett játszhatunk a legújabb játékokkal, mint egyébként.
Az Nvidia bemutatta a DLSS 3.5-ös változatát, amit először három játék, a szeptember végén érkező Cyberpunk 2077 Phantom Liberty, az októberi Alan Wake 2, valamint a Portal RTX fognak majd támogatni.
Az új verzió egyik nagy újítása a Ray Tracing Reconstruction, ami a sugárkövetés (ray tracing) minőségét javítja fel a támogatott játékokban. Háromszor több adat felhasználásával képezték, mint a DLSS 3-at, sokkal okosabban működik és jobb eredményeket ad, de úgy tűnik, olyannyira a ray tracingen volt a hangsúly, hogy más újításra nem is számíthatunk tőle.
A fent említett játékok mellett az Nvidia Omniverse platformja, a D5 Renderer és a Chaos Vantage is kihasználja.
Ahogy a DLSS 3-at, úgy a DLSS 3.5-öt is csak az Nvidia GeForce RTX 40-es videokártyák fogják támogatni.