Bár nemrégiben felröppent, hogy akár még idén befuthat az ASUS 2023 tavaszán piacra dobott, ROG Ally névre keresztelt kézikonzoljának következő generációs kiadása, erről egyelőre nem sokat tudni, úgyhogy a vállalat továbbra is aktívan támogatja az AMD Ryzen 1 és Ryzen 1 Extreme SoC-re épülő hordozható eszközét.
A ROG Ally legutóbbi szotverfrissítése egy fontos funkciót engedélyezett a konzolon: elérhetővé vált az AMD Fluid Motion Frames technológiája. Ennek egyik legnagyobb előnye, hogy az Nvidia DLSS 3 és az AMD FSR 3 megoldásokkal szemben, egyszerűen engedélyezhető az AMD illesztőprogramjában, mi több, nem igényel speciális játéktámogatást.
A ROG Ally számára az AMD Fluid Motion Frames azért is kifejezetten hasznos, mert az eszköz 120 Hz-es kijelzőjét - teljesítményének korlátossága miatt - nem minden játéknál lehet kihasználni. Természetesen a legjobb eredmények elérése érdekében elengedhetetlen, hogy az adott játék megfelelően fusson - az AMD azt javasolja, 60 fps, illetve a fölött érdemes próbálkozni a Fluid Motion Frames-zel.
Az ASUS ROG Ally egyébként támogatja az AMD FSR 3 technológiáját is, viszont ezt a játékfejlesztőknek külön kell beépíteni a játékaikba, így használatának lehetősége is korlátozottabb. Ennek ellenére az ASUS azt javasolja, amennyiben az adott játék támogatja az FSR 3-at, inkább azt használjuk az AMD Fluid Motion Frames helyett.
Ha minden igaz, a funkciót engedélyező frissítés a napokban megérkezett, ám a Fluid Motion Frames a Command Centerbe még nem került integrálásra, így egyelőre a AMD illesztőprogramján keresztül lehet engedélyezni.