A héten már másodszor út be valami gikszer a Microsoft háza táján, nemrég ugyanis több szolgáltatásuk kapcsán történtek kiesések, most pedig a korábban is érintett Outlook rakoncátlankodik újra. Egyelőre nem tudni, hogy mi okozhatja a gondot, de a cég megerősítette, hogy világszerte érinti a felhasználókat a szolgáltatás hibája.
A Microsoft 365 Status oldalon tette közzé a hírt a gyártó, hogy az Outlook szolgáltatás weben, az Outlook.com-on, valamint asztali és mobilos alkalmazásokban is elérhetetlenné vált egy időre. A probléma ma reggel nyolckor kezdődött és több jelentés szerint jelenleg is tart.
A levelezőrendszert gyártó Microsoft egyelőre nem nyilatkozott arról, hogy mi okozhatja a gondot, de a vállalat egyébként is meglehetősen szűkmarkúan méri az ilyen nyilvános információkat, tehát simán előfordulhat, hogy sohasem tudjuk meg mi volt háttérben. Akiknél jelentkezik a probléma, azoknak egyelőre nincs más választásuk, mint várni, hiszen a gyártónál pattog a labda, hogy megoldja a problémát.