A OnePlus az utóbbi években többször keveredett már biztonsági botrányba, ami többek között annak az eredménye, hogy mivel mostanra nagyra nőtt a vállalat, ezért célponttá is vált a piacon. A mostani eset kapcsán a OnePlus vásárlóinak bizalmas adatai kerültek veszélybe, de szerencsére még időben be tudta foltozni a komoly biztonsági rést a gyártó, így nem lett nagyobb baj. Az Android Police szerint a garancián belüli és túli javításokat intéző rendszerrel akadt gond, amit egy külső fél üzemeltetett az amerikai fogyasztók számára.
A OnePlus végül gyorsan javította a biztonsági rést, és azt állítja, hogy a vizsgálatai alapján egyetlen támadónak sem sikerült kihasználnia a sérülékenységből adódó lehetőséget.
A szóban forgó rendszer egyébként egy külső, átmeneti linket küldött a fizetések feldolgozására, de amíg a folyamat nem zárult le, a link neveket, címeket és IMEI-számokat is tartalmazott. A OnePlus innentől kezdve új hitelesítési rendszert használ, de biztos benne, hogy a javítások előtt sem lopott el senki semmit.