A videojátékok világában már márciusban megdőlt a digitális költés rekordja, vécépapír és tartós élelmiszerek mellett játékokat is sokan kezdtek el felhalmozni a karantén kezdetén. Az Apple számára sem volt rossz 2020, a most közzétett infókból sok érdekesség derült ki - például az, hogy soha nem volt még olyan jó éve az App Store-nak, mint tavaly.
Amellett, hogy az Apple TV+ szárnyalásnak indult, népszerűbbek lettek a podcastok és az Apple Arcade játékai, sikerült elérni egy fontos mérföldkövet: több mint 200 millió dollárt fizetett ki a cég a fejlesztőknek az alkalmazásbolt 2008-as indulása óta.
A legnépszerűbb appok a Zoom és a Disney+ lettek, játékok terén pedig az Among Us, a Roblox és a Genshin Impact tarolt, mely utóbbi minden idők legsikeresebb első hetét produkálta. Az ünnepi szezonban 1,8 milliárd dollárt költöttek a felhasználók digitális tartalmakra és szolgáltatásokra, elsősorban játékokra, az újév első napján pedig 540 millió dollárt költöttek, többet, mint eddig bármely napon.
A hivatalos oldalon további infókat lehet olvasni arról, mennyire jól ment az Apple Music, az Apple TV+, az Apple Arcade, a nálunk még nem elérhető Apple News, valamint a nemrég indult Fitness+.