Hirdetés

Soha nem költöttek még annyit az Apple-felhasználók, mint a tavalyi ünnepi szezonban



|

Az Apple által közzétett számok alapján az appeladásokra és összességében a digitális vásárlásokra is jó hatással volt a jelenlegi helyzet.

Hirdetés

A videojátékok világában már márciusban megdőlt a digitális költés rekordja, vécépapír és tartós élelmiszerek mellett játékokat is sokan kezdtek el felhalmozni a karantén kezdetén. Az Apple számára sem volt rossz 2020, a most közzétett infókból sok érdekesség derült ki - például az, hogy soha nem volt még olyan jó éve az App Store-nak, mint tavaly.

Amellett, hogy az Apple TV+ szárnyalásnak indult, népszerűbbek lettek a podcastok és az Apple Arcade játékai, sikerült elérni egy fontos mérföldkövet: több mint 200 millió dollárt fizetett ki a cég a fejlesztőknek az alkalmazásbolt 2008-as indulása óta.

Hirdetés

A legnépszerűbb appok a Zoom és a Disney+ lettek, játékok terén pedig az Among Us, a Roblox és a Genshin Impact tarolt, mely utóbbi minden idők legsikeresebb első hetét produkálta. Az ünnepi szezonban 1,8 milliárd dollárt költöttek a felhasználók digitális tartalmakra és szolgáltatásokra, elsősorban játékokra, az újév első napján pedig 540 millió dollárt költöttek, többet, mint eddig bármely napon.

A hivatalos oldalon további infókat lehet olvasni arról, mennyire jól ment az Apple Music, az Apple TV+,  az Apple Arcade, a nálunk még nem elérhető Apple News, valamint a nemrég indult Fitness+.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.