Sok más céghez hasonlóan a Spotify is kiadta a 2020 második negyedéves pénzügyi jelentését, amelyből kiderült, hogy a svéd streamingplatform éves szinten 29 százalékkal tudta növelni a havi szinten aktív felhasználóinak a számát. Ők immáron 299 millióan vannak, ami 5 százalékkal több, mint az első negyedévsorán. A prémium előfizetők száma szintén nőtt. A várakozásokat különösen Amerikában múlta felül a Spotify.
Remekelt továbbá Indiában is, főleg a marketingkampányoknak köszönhetően. A leggyorsabb növekedést pedig Latin-Amerika és a világ többi részre hozta 33 és 58 százalékos éves emelkedéssel.
Június 30-ra a Spotify szerint egyébként visszaállt a zenefogyasztás mennyisége a világjárvány előtti szintre, minden régióban. Elsőként ezen belül is Ázsiában és az EU-ban rendeződött a helyzet. Az autóban azonban még így is 10 százalékkal kevesebbet hallgatják a Spotifyt.