Nincs menekvés, Mariah Carey idén is elindította a karácsonyi időszakot ikonikus slágerével, az All I Want for Christmas Is You-val, ami az évek során a karácsonyi hangulat szimbólumává vált - sokak örömére, és talán még többek bánatára. A dal több mint 30 éve, 1994-ben jelent meg, és mára az ünnepi lejátszási listák kötelező darabja lett, amiből az énekesnő cseppet sem mellékesen évente mintegy 1,55 millió dollárt keres, és további 830 000 dollárt zsebelhet be a jogdíjakból. Egy 2017-es becslés szerint a dal összesen több mint 60 millió dollárt hozott a kiadás óta.
Most a Google is csatlakozott az ünnepléshez: amikor valaki beírja Mariah Carey nevét a keresőbe, hópelyhek kezdenek hullani a képernyőn, ezzel még inkább ünnepi hangulatot teremtve - vagyis legalább a cél biztosan ez volt.
A funkció tavaly debütált, idén pedig újra megjelenik, hogy felvezesse a közelgő karácsonyi szezont. A keresőoldalon egy kis hópehely ikonra kattintva aktiválható a látványos animáció, amelyet mobilon és asztali számítógépen is élvezhetünk.
A popdíva nemrég egy olyan videóval készült az ünnepekre, amelyben előbb halloweeni jelmezben, egy Morticia Addams szettben huncutkodott, majd előkerült a télapós ruha, és felcsendült az ikonikus dal is jelezve, hogy bizony rákanyarodtunk a karácsonyi szezonra.
Az "All I Want for Christmas Is You" nem csupán a zenei toplistákon tarol ilyenkor, hanem a közösségi médiában is, ahol rajongók milliói osztják meg újra és újra az ikonikus dallamot, ezzel biztosítva a szám örök érvényű népszerűségét.