Ugyan a koronavírus megjelenésekor megtorpant a hordható elektronikák piaca, ahogy a világ egyre közelebb kerül ahhoz, hogy minden a régi kerékvágásban menjen, a piac is velünk élénkül. Egy kimutatás szerint 2022 első negyedévében 13%-os növekedés volt megfigyelhető az okosórák eladásában, ebből pedig hatalmas szeletért az Apple Watch a felelős.
Az Apple Watch 2021-ben is dominálta az okosórák piacát, az előny pedig csak növekedett 2022 első negyedévében. A Counterpoint Research számaiból látszik, az Apple két és félszer annyi órát adott el, mint a legközelebbi rivális Samsung.
2021 első negyedévében az Apple 35,9%-át adta a teljes okosóra piacnak, míg a második Samsung mindössze az eladások 7,8%-ért volt felelős. Miközben mindkét vállalat növekedni tudott 2022 első szakaszában, az Apple előnye egyre tetemesebb, a szállítmányok 36,1%-át ők a cupertinói cég biztosítja.
A Counterpoint Research igazgatóhelyettese elmondta, ők további növekedésre számítanak az Apple-nél, ami részben az iPhone felhasználók megingathatatlan lojalitásának köszönhető. Érdekesség, hogy ugyan nemzetközileg növekedett a piac, Európában stagnálnak az eladások.