Frissítés: A Vodafone sajtóosztályán elmondták, hogy a feltöltőkártyás ügyfelek szűk körét érintő problémát elhárították, ugyanakkor arra kérik az érintett ügyfeleket, hogy a teljes helyreállítás érdekében indítsák újra a készülékeiket. Az okozott kellemetlenségek miatt egy hétre szóló 3GB díjmentes adatot és korlátlan hívásopciót kapnak, melyről e-mailben küld értesítést a szolgáltató az érintett ügyfeleknek.
Korábban írtuk A Telex számolt be arról, hogy olvasók jelezték, november 3., avagy szerda reggel óta elérhetetlenek bizonyos feltöltőkártyás telefonszámok. Az ügyfélszolgálat tájékoztatása alapján több ezer szám érintett, a problémát pedig egy központi hiba okozta, minek következtében "kezelhetetlen méretű" mennyiségben tiltottak le telefonszámokat.
Ugyanakkor a Vodafone Magyarország sajtóosztálya a lap érdeklődésére azt válaszolta, a fennakadás az ügyfelek szűk körét érinti, a munkatársak dolgoznak a probléma elhárításán, addig pedig az ügyfelek türelmét és elnézését kérik.
A leállás tehát nem volt tervezett, és remélhetőleg rövidesen minden helyreáll.