Jobb híján a hivatalos Facebook-oldal posztjai alatt őrjöngenek az OTP és a K&H Bank felhasználói, akik változatos hibaüzenetekbe ütköztek utaláskor vagy online ügyintézéskor. A Telex gyűjtése szerint van, aki "csak" utalni nem tud (például a NAV-nak sem, amiért még büntetés is járhat), van, aki a beérkezett pénzéhez nem fér hozzá, és a kártyás fizetések sem mindig működnek: akad olvasó, akinek 15 próbálkozás után sikerült.
Az OTP egy más poszt alatt, egy panaszos kommentre válaszolva, tehát még csak nem is külön bejegyzésben tájékoztatta a felhasználókat:
Technikai okokból az online utalások csak részben teljesülnek. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a rendszer javításán."
A K&H-nak már a mobilappjába sem enged belépni sok felhasználót. A hiba nem teljes körű, de ugyanazt az oprendszert és appverziót használó két emberből az egyiket beengedi, a másikat nem, tehát nem kompatibilitási problámáról van szó.
Megnéztük a bank hivatalos Facebook-oldalát: a legfrissebb bejegyzés két napos, a felhasználók tehát szintén random posztok alatt panaszkodnak. Akadt ügyfél, akinek az utalása nem ment át, az ügyfélszolgálaton pedig 3000 forintért vonták volna vissza a bent ragadt összeget.
Végül látszólag átment a pénz, ám a címzett nem kapta meg. A többiek eleve nem is tudnak utalni, hiszen ahhoz is a mobilapp által generált tokenre van szükség. A kommentek fél napja sorakoznak, a bank még nem reagált.
Trágya az egész
- összegezte a helyzetet egy felhasználó.
Ti tapasztaltatok problémát? Írjátok meg kommentben!