Habár erős érvek szólnak amellett, hogy a negatív reklám is reklám, egyelőre simán csak baklövésnek tűnik az a videó, amivel az Apple az új iPad Prót igyekszik népszerűsíteni. Ahogy arról mi is beszámoltunk, a film egy sor művész, köztük rendezők és színészek tiltakozását váltotta ki, mivel az látható benne, ahogy egy óriási présgép hangszereket, műalkotásokat és kreatív eszközöket zúz össze, hogy egy táblagéppé gyúrja őket.
A felháborodás hatására az Apple gyorsan bocsánatot kért, a vállalat azonban nem ússza meg ennyivel, a Samsung ugyanis kapott az alkalmon, és alaposan kigúnyolta a konkurens destruktív hozzáállását a témához.
A dél-koreai gyártó legújabb videójában egy fiatal nőt mutat, aki az Apple présgépén ücsörögve, a Galaxy Tabet kottaként használva játszik egy erősen leamortizálódott gitáron, amely csodával határos módon túlélte a pusztítást. Ha netán nem lenne egyértelmű a mondanivaló, egy jó nagy felirat is nyomatékosítja az üzenetet: a kreativitást nem lehet elpusztítani.
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024
A Samsung tehát oda szúrt, ahol a cupertinóiaknak most a legjobban fáj, követve a cég régi hagyományát. A gyártótól ugyanis cseppet sem idegen az Apple-ön való élcelődés, elég csak a Samsung Galaxy S III 2012-es hirdetésére gondolni, ami az iPhone elavultként bemutatott képességeit gúnyolta ki, vagy arra, amikor az iPhone X belógó szenzorszigete került célkeresztbe.
Válaszra viszont ne nagyon számítsunk, az Apple ugyanis általában reakció nélkül hagyja a Samsung kampányait.