A közösségi média platformjai viszonylag korán felfedezték, hogy játékok integrálásával hatékonyan növelhető a felhasználók által náluk töltött idő, az utóbbi évek során pedig egyébként is egyre szélesebb körben terjedt el a gaming, így teljesen logikus, hogy manapság mindenki szeretne kihasítani magának egy szeletet a tortából.
Mindezek ellenére is meglepően hatott, amikor egy szivárgást megerősítve a LinkedIn márciusban bejelentette, hogy az üzleti célú közösségi hálózat is játékokkal fog bővülni. A tesztüzem végül csak eddig tartott, mivel nemrég hivatalosan is színre léptek a Microsofthoz tartozó platform által felkínált mókák.
Habár márciusban még négy címről volt szó, a LinkedIn végül három játékkal élesítette a gaming szolgáltatást, amit ezen a linken lehet közvetlenül elérni. Attól azonban nem kell félni, hogy függővé válunk, és az egész napunk elmegy velük, mivel a LinkedIn News által kifejlesztett címeket naponta csak egyszer játszhatjuk, hasonlóan a 2021 végén berobbant Wordle szójátékhoz, ami később a The New York Timeshoz került.
A LinkedIn játékai a logikára és a tudásra épülnek, így beleillenek a közösségi oldal komolyabb arculatába. A Pinpoint egy asszosziációs kihívás, ahol 5 különböző szó alapján kell kitalálni az őket összekötő kategóriát, a Crossclimbban szavak kitalálásával és megfelelő sorrendbe rendezésével kell létrát építenünk, a Queens pedig lényegében egy számok nélküli Sudoku, amelyben úgy kell elhelyezni a királynőket, hogy azok ne érintsék egymást, valamint minden sorba és oszlopba csak egy jusson belőlük.
Aki fejest ugrik a szórakozásba, a napi menet lezárását követően mindenféle statisztikákat kap a teljesítményéről, valamint toplistákon is láthatja a helyezését az ismerősei között. A LinkedIn reményei szerint az utóbbi végső soron a munkahelyi kapcsolatoknak is új lökést ad majd, némi szórakozást csempészve a mindennapokba.