Minden év végén hatalmas social sláger a Spotify Wrapped, amely végtelenül egyszerű és látványos módon veszi rá a felhasználókat arra, hogy megosszák az év legjobb előadóit, dalait, műfajait, amelyeket egész évben előszeretettel hallgatnak, mintegy virtuális önkifehezési formaként. Az esemény betekintést nyújt a felhasználók zenehallgatási szokásaiba, valamint egy személyre szabott lejátszási listát kínál az év 100 legtöbbet játszott dalából.
Ehhez egészen hasonló megoldást tesztel most a zenei streaming-platform, a következő hetekben a hallgatók a kezdőoldalon bannereket és az alkalmazáson belüli személyre szabott üzeneteket találnak majd, amelyek felfedik egyedi My Spotify-hallgatási szokásaikat. Emellett felfedezhetik a Spotify exkluzív, személyre szabott funkcióit is, mint például a nappali lista, a DJ, a Blend, a Daily Mix vagy a "Made For You" csomópont - személyre szabott lejátszási listákkal, podcastokkal, funkciókkal és ajánlásokkal minden egyes hallgató számára.
A My Spotify csak az Egyesült Államok, Kanada, az Egyesült Királyság, Írország, Ausztrália és Új-Zéland felhasználói számára érhető el, egyelőre még nem tudni, hogyan bővül majd a szolgáltatás, és nálunk mikor lehet majd elérhető, de remélhetőleg nem maradunk ki a buliból. Sajnos áremelkedés is történt az Egyesült Államokban, ennek begyűrűzését annyira nem várjuk: a Spotify Premium hamarosan 12 dollárba fog kerülni, 1 dollárral több lesz a jelenlegi árnál.