A Google Trends adatbázisa szerint soha nem keresték még ennyien a Google keresőjével a "jó hírek" kifejezésre. A Google 2004 óta teszi közzé a keresési adatokat, és azóta a valaha mért legmagasabb keresési számra is rádupláztak most az emberek a "jó hírek" szókapcsolat esetében. Bár konkrét számokat nem közöltek, az kiderült, hogy pár hónapja még csak 25 százaléka volt a keresések száma a mainak, erre a konkrét kifejezésre.
Az Ahrefs.com adatai alapján a jó hírek szavakra való keresések száma tavaly decemberben nagyjából 78 000 volt átlagosan, így most a havi mennyiség 500 000 körül lehet.
Talán mondani sem kell, de a koronavírus szóra sem keresték még soha ennyiszer az emberek, nem volt nehéz 100%-os növekedést elérni ezzel a kulcsszóval az elmúlt hónapok során. Több szakértő felhívta a figyelmet, hogy ezekben az időkben különösen fontos a pozitív hozzáállás, és, hogy nekünk tetsző, pozitív hangvételű témákkal, tartalmakkal is foglalkozzunk, amelyek kiszakítanak a járvány és annak gazdasági hatásai által keltett pánikhangulatból.