Hatalmas népszerűségnek örvend a TikTok, ami a tavalyi évben már több elérést generált, mint a legnépszerűbb keresőoldal, a Google. Ennek fényében nem is olyan meglepő, hogy a platform mögött álló döntéshozók szeretnék a lehető legnyereségesebbé tenni az alkalmazást, amihez, szűk körben ugyan, de folyamatosan új lehetőségeket próbálnak ki.
A The Information értesülései szerint a TikTok most egy fizetős feliratkozási lehetőséget is kipróbál, amit aktiválva a tartalomkészítők egy havidíjjal nyíló kapu mögé zárhatnák a tartalmaikat. Ez persze inkább taszítaná a tartalomfogyasztókat, ezért nem minden videó lenne fizetős, csak amiket arra érdemesnek talál a készítője.
A TikTok szóvivője a Mashable megkeresésére sem cáfolni, sem megerősíteni nem akarta a hírt, azt azonban hozzátette, hogy folyamatosan keresik a lehetőségeket arra, hogy új értéket adjanak a közösségnek és ezzel gazdagítsák a platformon töltött élményt.
Nemrégiben a platformon elérhetővé vált az élő adás közbeni adományozás is, ami egy szuper módja a videósok támogatásának, az innen befolyt összegek fele azonban a TikTok zsebében köt ki. Mindenesetre a feliratkozás bevezetése nem hangzik rossz ötletnek, azonban azt nagyon jól kell kivitelezni, ugyanis könnyen a visszájára fordulhat a dolog és eltaszíthatja a felhasználókat a direkt pénzlehúzás.