Bár a McLaren egyelőre nem akar teljesen elektromos szuperautókra átállni, már elkészült az új, könnyített hibrid platformja. Az új hajtásláncokkal pedig a következő-generációs hibrid szuperautókat alkotják majd meg, felhasználva az ultrakönnyű szénszálas vázat is. Ez az architektúra egyben lehetőséget nyújt majd a 100 százalékos elektromos szuperautók gyártására is.
Az újítástól jobb teljesítményt és hatékonyabb járműveket remélnek, bár ez utóbbi elég furcsán értelmezhető ebben a kategóriában. A brit fejlesztésű architektúrát első körben egy elektromos motorral és V8-as motorral összerakott hajtáslánchoz használják majd, konkrét számok egyelőre nincsenek, a szakértők szerint mindenesetre 2,3 másodpercbe telik majd nulláról százra gyorsítani egy ilyen szupergépet.
Az új hibrid csúcsjármű 2021-ben érkezhet, de persze itt az elektromos hajtás még csak kiegészítő funkciót lát el, a hatótávja mindössze 15-20 kilométer lehet ideális esetben. Viszont a tervek szerint 4-5 éven belül minden modellt hibriddé változtatna a McLaren, és közben elkezdené bemutatni a tisztán elektromos meghajtású járműveit is.