Tavaly úgy került be az AMC hálózata a hírekbe, hogy majdnem bedobták a törölközőt, hiszen a koronavírus miatt szinte nullára esett a bevételük, hosszú hónapokon keresztül üresen állt az összes termük.
Bár azóta kinyitottak a mozik, a nagy filmek továbbra is messze gyengébben teljesítenek a kasszáknál, mint ahogy azt békeidőben várná az ember, így nem csoda, hogy a szolgáltatók mindent megtesznek az extra bevétel érdekében.
Bár a kriptovaluták fizetőeszközként történő elfogadása aligha nevezhető forradalmi ötletnek, az AMC-nél most ebben látják a visszatérés egyik zálogát.
A vállalatnak csak az USA-ban több mint 600 mozija van több ezer tereemmel, a tervek szerint ezek mindegyikében lehet majd jegyet és rágcsálnivalót venni bitcoinnal, de tervezik, hogy végre az Apple Pay és a Google Pay rendszereit is támogatják majd.
Az AMC tehát nem találta fel a spanyol viaszt, ugyanakkor elismerésre méltó, hogy keresik a kiutat, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy megfeleljenek a kor elvárásainak.
Nem valószínű, hogy tömegek özönlenek majd kasszákhoz, hogy bitcoinnal váltsanak jegyet, de a jelenlegi gazdasági helyzetben szakértő legyen a talpán, aki képes bármit megjósolni.