Hirdetés

Az Apple és a Huawei a szenzorsávok királya



|

Az idei év első felében ez a két cég adta el a legtöbb olyan okostelefont, amelynek a kijelzőjébe belóg egy szenzorsáv.

Hirdetés

A képernyőbe belógó szenzorsáv az utóbbi évek egyik leginkább megosztó újítása, ugyanakkor az érzékelősziget egyre népszerűbbnek bizonyul a vásárlók körében. 2018 első felében 86,1 millió olyan mobil talált gazdára, amelynek a kijelzőjébe belógott a szenzorsáv. 

Hirdetés

A Sigmaintell Consulting adatai szerint ez az adott időszak összes eladását nézve 14,25 százalékos arányt jelent, ami tovább emelkedik majd, vélhetően az Apple nyomásának hála. 

Érdekes módon a szenzorsávok királya az év első felében a Huawei volt, amely 25,4 millió ilyen készüléket adott el (többek között a P20-as triót). Az Apple összesen 20,7 millió iPhone X-et értékesített. Jelentős mennyiséget tudott eladni ilyen mobilból az Oppo, a Vivo és a Xiaomi is. Az 5 legnagyobb gyártóból egyedül a Samsung nem volt hajlandó átállni erre a trendre. 

A szenzorsávot tartogató mobilok iránti kereslet nagy mértékben emelkedik majd, ami annak lesz köszönhető, hogy az Apple rövidesen három új iPhone-t is bemutat. A Huawei a Mate 20 Pro modellel szólna közbe, de az LG V40 ThinQ és a Google Pixel 3 XL is hasonló dizájnnal közelít. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.