Egyelőre nem veszélyezteti az iparág meghatározó szereplőinek pozícióját a Nothing, ugyanakkor azt sem állíthatnánk, hogy ne találnák meg a közönségüket a termékei. A OnePlus társalapítója, Carl Pei vezette gyártó igyekszik valami mást nyújtani, mint a konkurencia, valami olyasmit, amivel amivel kitűnhet, és a Caviarral ellentétben ez nem úgy akarja elérni, hogy aranyban füröszti és giccsbe fojtja mobiljait.
A Nothing egyedi dizájnnal és kezelőfelülettel leplezi, hogy minden másban átlagos csupán, tulajdonképpen nem létezik olyan terület, amelyiken kiemelkedőnek számítana. Hiányosságait azonban jó ár-érték aránnyal ellensúlyozza, tehát nemcsak a vásárló köt kompromisszumot, hanem a gyártó is.
Ahogy említettük, a Nothingnak is megvan a maga közössége, rajongótábora, amelyet a gyártó nemrég azzal hozott lázba, hogy befogadta az ötleteiket, a legjobbakat pedig fel is használta a Nothing Phone (2a) különleges kiadása, az ún. Nothing Phone (2a) Plus Community Edition megtervezése során. A mindössze 1000 példányban gyártott készülék legszembetűnőbb vonása a foszforeszkáló hátlap Astrid Vanhuyse és Kenta Akasaki terve alapján. Andrés Mateos hat különleges háttérképpel, Ian Henry Simmonds új csomagolásdizájnnal, Sonya Palma pedig a marketingkampány ötletével járult hozzá a mobil megszületéséhez.
Az értékesítés november 12-én kezdődik aki kapja, marja alapon, de a jó hír az, hogy Európából is hozzá lehet jutni a készülékhez előzetes regisztrációt követően. Aki így jelzi érdeklődését, annak e-mailben küldik majd el a vásárláshoz vezető linket. Az árat kiszereléstől függően 429, illetve 449 euróban határozta meg a gyártó.