Hirdetés

A Max egy lépéssel közelebb került a jelszómegosztás tiltásához, és a további áremelést sem zárja ki



|

A Warner Bros. Discovery streamingplatformja is elindul azon az úton, amint előtte a Netflix és a Disney+ már végigment.

Hirdetés

Nem volt teljesen kockázatmentes a Netflix húzása, amikor meggátolta, hogy ugyanazt a fiókot több háztartásból lehessen használni, de végül minden a legjobban alakult a streamingszolgáltató szempontjából. Az előfizetők száma nemhogy csökkent volna, még nőtt is, a korábbi potyautasok közül sokan vendégfelhasználókká váltak, tovább növelve a vállalat bevételeit.

Ezen felbátorodva nemrég a Disney+ is megtiltotta a jelszómegosztást, miközben konkurenséhez hasonlóan lehetőséget kínált a háztartáson kívüli plusz felhasználó hozzáadására némi felárért cserébe.

Hirdetés

A Max (leánykori nevén HBO Max) még nem tart itt, de a Warner Bros. Discovery már korábban világossá tette, hogy úgyszintén elindul a tiltás irányába. Azok szerencséjére, akik nem egy háztartásban élnek, mégis ugyanazon a fiókon osztozkodnak, a szolgáltató nem kíván ajtóstól a házba rontani, hanem lépésről lépésre halad, és első körben csak finoman emlékezteti majd az ügyfeleket a közös teherviselés nemes eszméjére,  magyarán szeretné, ha a nem regisztrált, illetve más háztartásban élő tagok sem bújnának ki a fizetési kötelezettség alól.

Ez a kampány (nevezzük jobb híján így) még az év végén elindul, és 2025-ben is folytatódik, majd további, egyelőre nem részletezett lépések követik. A végeredményt illetően ne legyen senkinek kétsége, a Trónok harca, a Sárkányok háza, a Pingvin és más exkluzív sorozatok otthonául szolgáló platformon idővel ugyanazok a játékszabályok lesznek érvényesek, mint a Netflixen és a Disney+-on.

Gunnar Wiedenfels, a Warner Bros. Discovery pénzügyi igazgatója nem zárta ki, hogy a júniusi áremelést újabb kövesse a szolgáltatás prémium jellegére miatt. Úgy látja, van még mozgásterük a havidíjat illetően. Valószínűleg jól méri fel a helyzetet, mivel a legutóbbi drágulás ellenére a harmadik negyedévben 7,2 millióval 110,5 millióra nőtt az előfizetők tábora.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.