Az LG mellett a OnePlus és a HMD Global (Nokia) is úgy gondolják, hogy az emberek egyelőre nem akarnak összehajtható okostelefonokat vásárolni. A sorhoz most egy újabb nagy cég csatlakozott. A BlackBerry ügyvezetője erősen szkeptikus az összehajtható mobilok vonzerejével kapcsolatban.
John Chen egy interjúban nemrég azt mondta, hogy az összehajtható okostelefonok azért nem vonzóak, mert nincs bennük innováció. Ő maga személy szerint valami gyorsabbat akarna, funkcionális frissítésekkel. A véleménye szerint azonban ilyen áttörésekre nem számíthatunk a közeljövőben.
Az elmúlt években nagy sláger jelentettek az ujjlenyomat-olvasók, az arcfelismerés, az íriszszkennerek. Manapság a hangsúly megint azon van, hogy minél nagyobb kijelzőt építsenek az okostelefonokba, körmönfont, ugyanakkor a mindennapok során nem épp praktikus megoldásokkal annak érdekében, hogy lehetőleg fél milliméter keret se maradjon a képernyő körül. A felhasználókat ez persze nem mindig ösztönzi vásárlásra, a legtöbben nem elégszenek meg a méretnöveléssel és a menetrendszerű frissítésekkel.
A BlackBerry egyébként 2016 óta nem gyártott már okostelefont. Azóta a cég csak a biztonsággal és a kommunikációval kapcsolatos szolgáltatásokra és szoftverekre koncentrál, a mobilgyártást a TCL-nek licencelte tovább. A TCL a BlackBerryvel szemben hisz az összehajtható eszközökben, az MWC-n pedig be is mutatta a DragonHinge dizájnterveket, amelyekre építve mindenféle összehajtható készüléket dobna piacra jövőre. John Chen aggodalma ellenére akár összehajtható BlackBerry is jöhet.