A ma kiadott sajtóközlemény első bekezdése kizárólag pozitívumokkal kezdi a tény közlését: a djuice egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, bővült a készülékkínálat, vagyis jelentős sikereket ért el, és a jövőre vonatkozóan is ambiciózus tervekkel rendelkeznek. Az utóbbi terveket azonban a Telenor úgy látja megvalósíthatónak, ha kereskedelmi divíziójába integrálja a djuice márkát, amivel a tervek szerint nőni fog a hatékonyság.
Pontosan egy évvel ezelőtt mindennek az ellenkezője történt, amikor is a 26 év alatti korosztályt addig is célzó márka szinte teljesen függetlenedett az anyacégtől, saját bolthálózata nyílt és Bíró Balázs személyében egy, a nagyközönség számára is „fogyasztható" vezetőt találtak a márka élére. A djuice mindezeknek megfelelően aktív kampánnyal kezdte meg (tulajdonképpen folytatta) működését, több figyelemfelkeltő, provokatív reklámfilm jelent meg, ami mind a márkára és a fiatalokra kívánta felhívni a figyelmet. A tervek szerint három év alatt meg szerették volna háromszorozni a djuice előfizetők számát, ami az idő múlásával egyre kevésbé volt reális és tartható célkitűzés.
A djuice egyébként rengeteg programot, vitaestet, különleges akciókat szerevezett a célközönségnek. A vásárlókkal való kapcsolattartást teljesen új alapokra helyezte, a márkaboltokat többnek szánták egyszerű értékesítési helyeknél, hiszen ezek kávézóként, találkozási pontként, adott esetben koncertek helyszíneként is működtek.
Természetesen nincs szó a djuice háttérbe szorulásáról, esetleg megszüntetéséről, mindössze annyi történt, hogy a Telenor nem látta sikeresnek a különválást, vélhetőleg több hátrány, mint előny származott az átalakításból, amit a hivatalos közleményben így foglal össze Christopher Laska a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatója: „A djuice-t továbbra is stratégiailag fontos márkának tekintjük, mely meghatározó szerepet játszik a Telenor életében. A most bejelentett változásoknak köszönhetően, javítani tudjuk a vállalat költséghatékonyságát, és jobban kiaknázhatjuk a márkáink közötti szinergiákat."
A döntés eredményeképp valószínűleg személyi változások is történnek majd, amelyek közül egyelőre csak az nyilvános, hogy Bíró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól.