A Samsung sajtósai igen kreatívnak bizonyulnak a jelenlegi csúcskészülékük reklámhadjáratában, a telefon bejelentését, és a megjelenéséig okosan csepegtetett információkat természetesen minden valamire való mobilos portál lehozta. Ezek után PR-osoknak már meglehetősen kevés lehetőségük maradt a különféle portálok munkatársainak érdeklődésének fenntartására, bár rendszeresen beszámoltak a különféle eladási mérföldkövekről, ám ezekből egy idő után mindenkinek elege lesz.
A legutóbbi közlemény tegnap jött a témában, amely szerint a Galaxy S II az eredeti piacra kerülésének 85. napján elérte az 5 milliós eladási határt, az elődjének ehhez 125 napra volt szüksége, ráadásul az okostelefon csak a napokban vált elérhetővé Kínában. Mint a fenti ábrán is látható, az GT-I9100 a gyártó leggyorsabban terjedő „zászlóshajója".
Jelen esetben a csavart a második ábra jelenti, hiszen ezen különféle kimondottan érdekes információkat gyűjtöttek össze a mobil eladásaival kapcsolatban. Az általuk alapvetően publikáltatni kívánt információ nem olyan érdekes, mint a mellékelt infógrafika, ám mivel utóbbit érdemes közkinccsé tenni, nyilván kiegészítő információként az eredeti tartalmat is lehozza majd mindenki - igazán zseniális megoldás.
Sajnos a hazai sajtósok nem fordították le a második ábrát, ám a lényege: a 24 nap alatt eladott 1 millió Galaxy S II a rövidebbik éleiken egymásra halmozva nagyjából a Mount Everest magasságát adnák ki, 2 millió készülékük felső lapja 2,5 futballpályányi területet tesz ki (42 nap), 3 millió telefon tömege pedig úgy 100 elefánt átlagos súlyának felel meg (55 nap). A 85 nap alatt értékesített 5 millió telefon statisztikailag azt jelenti, hogy az eltelt idő alatt átlagosan 1,5 másodpercenként adtak el egyet.