Ambiciózus terveket dédelget a Google. Egy, az Egyesült Államok Értékpapír és Tőzsdefelügyeletéhez benyújtott levél tanúsága szerint a keresőcég a jövőben szeretne „többek között hűtőgépeken, autók műszerfalán, termosztátokon, szemüvegeken és órákon” reklámok megjeleníteni. A cég célja, hogy nagy mértékben növelje a mobil hirdetésekből befolyó bevételeit. Érvelésük szerint a „mobil” kategóriájába a hagyományos PC-ken kívül ma már szinte minden belefér.
A levél már csak azért is érdekes, mert a Google a közelmúltban vásárolta fel a Nestet; az okostermosztátok és füstjelzők fejlesztésével foglalkozó cégért 3,2 milliárd dollárt fizettek. Hamarosan széles körben is kapható lesz a Google Glass, ráadásul a vállalat a közelmúltban egy sor autógyártóval is partneri szerződést kötött – így a legtöbb olyan termék fejlesztésében máris többé-kevésbé benne van, amelyeket a levelében említett.