Meglehetősen unalmasra sikeredtek idén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hazai mobilpiacról szóló jelentései, amely nem meglepő, hiszen a túlzsúfolt közegben gyakorlatilag már nem lehet új ügyfelekre szert tenni. Ebből nyilvánvaló, hogy a szolgáltatóknak egymástól kellene elcsábítaniuk a meglévő előfizetőket, ám a trió tagjai nem képesek érdemben borsot törni a másikak orra alá - néhány tized százalékos fluktuáció természetesen mindig akad, ám ez a lényegen nem változtat.
Az NMHH legfrissebb jelentése szerint szeptember végén 11,669 millió előfizetés volt érvényben, októberhez viszonyítva ezek száma 7 ezerrel csökkent, míg az aktív előfizetéseké 9 ezerrel nőtt. A 100 főre jutó SIM-kártyák mennyisége az előző hónaphoz hasonlóan 117,1-re jött ki.
Az utóbbi három hónapban hívást indítók vagy fogadók, avagy aktív ügyfelek száma alapján a Vodafone piaci részesedése 22,66 százalék maradt, a T-Mobile része 45,23-ról 45,32 százalékra emelkedett, míg a Telenor 0,8 százalékot rontva 32,02 százalékon zárt.