A Google Glass komoly imázsproblémákkal küzd. Sokan vannak, akik szerint az 1500 dolláros, androidos okosszemüveg komoly személyiségi jogi problémákat vet fel, ráadásul a népszerű amerikai talkshow-műsorvezetők is nagy élvezettel köszörüli a nyelvüket Larry Page kedvenc játékszerén.
Persze, a Google, amely komoly összegeket fektetett a kütyü fejlesztésébe, mindent megtesz annak érdekében, hogy megváltoztassa az emberek véleményét. Nem véletlen, hogy egy tapasztalt divatszakembert kértek fel arra, hogy segítsen piacra dobni a szemüveget: Ivi Ross az olyan márkák design- és marketingigazgatójaként dolgozott, mint a Calvin Klein, a Swatch, a GAP és a Coach.
Ross feladata az lesz, hogy megváltoztassa a Glass-ról kialakult képet, és meggyőzze a vásárlókat arról, hogy az okosszemüveg nem valami geekeknek való furcsaság, hanem a mindennapokban is használható, divatos és hordható eszköz.
Ross szerződtetése tökéletesen beleillik a Google stratégiájába. A cég egy tizenkét oldalas divatanyagot jelentetett meg a szeptemberi Vogue-ban: a magazin „Google Glass and a Futuristic Vision of Fashion” című fotósorozatában vonzóan futurisztikus környezetben pózolnak az okosszemüveget viselő modellek.
A cég a New York-i Fashion Weeken is promótálta a Glass-t, és az NBA-vel is sikerült megállapodniuk, hogy az észak-amerikai kosárlabdaliga meccsein népszerűsíthessék a szemüveget.
A Google Glass-t jelenleg egy bétatesztelői program keretében szerezhetik be az amerikai felhasználók. Kereskedelmi forgalomba várhatóan az év végén kerülhet.