Az AppleInsider érdekes információkhoz jutott az RBC Capital Markets elemzői adatainak hála. Ezek szerint az Apple gyártásra és alkatrészekre kiadott költségei éves szinten 18,5 százalékkal emelkedtek az elmúlt negyedévben. Ha ez nem lenne elég önmagában, akkor hozzátették, hogy a további kapcsolódó költségekre, a hirdetésekre és a kutatás-fejlesztésre további 5,6 milliárd dollárt költ majd el a cupertinói cég - ez pedig éves összehasonlításban 300 százalékos emelkedést jelent.
Az RBC Capitcal Markets elemzője egyetért több más szakértő azon véleményével, hogy az Apple nem csak a következőgenerációs iPhone eszközök miatt készül ennyire. Amit Daryanani szerint most érkezett el az idő a régóta emlegetett új termékkategória, vagyis az iWatch debütálására.
Az Apple szeptember 9-én mutatja be az új iPhone készülékeit, míg az okosórára egy októberi rendezvény keretében számíthatunk - az iWatch viszont egyre valószínűbb, hogy csak 2015-ben kerül forgalomba.
Az almás cég készpénzállománya a költekezés ellenére éves szinten 17,9 milliárd dollárral, 12 százalékos plusz mellett 164,5 milliárdra nőtt. Az RBC Capital Markets szerint az Apple nagyon sűrű ősz elé néz, és a részvényeik még mindig alulértékeltek.