A Forrester Research 2014-es elemzése a fogyasztói élményindexeket vizsgálta, ezúttal harmadszor. A statisztikában arra voltak kíváncsiak, hogy a felhasználók miként éreznek egy-egy céggel kapcsolatban a velük való kapcsolattartásról (bolt, szerviz, támogatás, stb.).
A legjobb indexértéket az Amazonnak adták, amely a vizsgált 17 fogyasztói elektronikai gyártó közül a legkedveltebb volt Észak-Amerikában, a maga 91 pontjával. A második a Sony lett 83 ponttal, míg a Microsoft és a Samsung 82-t szereztek. Csak utánuk következett az Apple 81 ponttal, amely tavaly még mindhárom előző céget megelőzte a listán.
Az elemzők szerint az Apple még így is remek értékeléseket kapott a felhasználóktól. Az alacsonyabb helyezés hátterében az áll, hogy az almás cégnek most nem sikerült tovább növelni a boltjaiba ellátogató emberek számát. Ezen talán segít majd a Burberrytől átigazolt Angela Ahrendts, akinek pont ezen a területen kell segítenie az Apple-t.
Fotók: iMore, The Wall Street Journal