Az International Business Times körképe alapján a fiatalokat ma már nem igazán érdekli, hogy ki milyen ruhát hord, egymás között ugyanis az alapján tesznek különbséget, hogy kinek milyen kütyüi vannak, a státuszszimbólumot pedig egy iPhone jelenti a szemükben.
A Piper Jaffray elemzőit és a Fordham Egyetem professzorát idézve azt mondják, hogy a fiatalok körében már nem divat pénzt költeni a ruházkodásra, azt ugyanis ételekbe, de leginkább tech kütyükbe fektetik. A szakértők szerint a fiatalok a legtöbbre a nagyon drága telefonokat tartják, a mobiltelefon pedig a szemükben gyakran egyet jelent az iPhone-nal.
Bár néhány elemző korábban azt mondta, ma már nem divat az Apple, a fiatalok Samsungot és Surface-t akarnak, a Piper Jaffray szerint az amerikai fiatalok 61 százalékának van iPhone-ja, és még több tervezi ilyet venni.
A témához kapcsolódva persze sok egyéb kérdés is felmerül, például hogy valóban annyival kevesebbet költenek-e a ruházkodásra a méregdrága prémium telefon miatt? Vagy csak a szüleik jövedelmének kerül egyre nagyobb része az Apple-höz és a Samsunghoz egy státuszszimbólum miatt?