Gene Munster, a Piper Jaffray elemzője legutóbb arra a kérdésre kereste a választ, hogy az amerikai fiatalok körében mely okostelefonok számítanak a legmenőbbnek. Az eredmények alapján elmondható, hogy egyre többen akarnak iPhone-t. A 7500 fiatalt érintő felmérés szerint jelenleg az amerikai tinik 61 százalékának van iPhone-ja. Ez az arány tavaly októberben 55, 2012 őszén még csak 40 százalék volt.
A megkérdezettek 67 százaléka szerint a következő telefonjuk is iPhone lesz. Táblagépe a fiatal felhasználók 60 százalékának van, ami szintén előrelépés az októberi 56 százalékhoz mérten. A tabletesek 66 százalékának van iPadje, és egyre többen keresik inkább a mini változatot. A tablet nélküliek 18 százaléka tervezi egy táblagép megvásárlását fél éven belül, és ezen belül 66 százalék iPadre szavazna.
A fiatalok 6 százaléka egyébként okosórával is rendelkezik, 17 százalék pedig azonnal megvenné az iWatch-ot, ha az nem lenne drágább 350 dollárnál. Az eredmények nem csak azt bizonyítják, hogy az Apple új termékeire hatalmas igény van, hanem azt is, hogy a Samsung marketinges gépezete tökéletesen alkalmatlan volt arra, hogy az iPhone-ok helyett a "coolabb" Galaxy okostelefonokra beszélje rá a fiatalokat.