A redmondi vállalat sajtósai tegnap elindították a Microsoft by the Numbers névre keresztelt weblapjukat, amelyen a Windows 8.x Start képernyőjéhez hasonló felületen közérdeklődésre számot tartó adatokat lehet kapni a céggel és termékeivel kapcsolatban.
Az információk egy része kissé elavultnak tűnik (például a 100 millió Windows 8 licenc eladását még május elején jelentette be a vállalat), ráadásul a felületre nyilvánvalóan csak olyan adatok szelektálódnak ki, amelyekkel szívesen villog a Microsoft.
Néhány érdekes információi: az USA keresőpiacán a Bing 17,86 százalékos részesedéssel rendelkezik (a globális része a StatCounter szerint júliusban 3,86, míg a NetMarketSare mérései alapján 3,3 százalék volt), a Windows Áruházból a felhasználók már 250 milliószor töltöttek le alkalmazást, az Outlook 400 millió aktív felhasználóval rendelkezik, a SkyDrive-ot 250 millióan használják, továbbá a vállalat alkalmazottai évente 9,84 millió liter ingyen üdítőt fogyasztanak.