Egy új-zélandi portál információi szerint Mark Zuckerberg immáron nem csak reklámokkal és fél-ingyenes játékokkal kívánná pénzzé konvertálni a Facebook felhasználói bázisát, hanem bármely feltűnési viszketegségben szenvedő számára lehetőséget teremtene némi extra pénzköltésre.
A jelenleg tesztelés alatt álló „Highlight” funkció lényege az lenne, hogy egy meghatározott összegért cserébe bárki feltornászhatná a rendkívül érdekesnek vélt állapotfrissítését az ismerősei üzenőfalának tetejére, ezzel megbontva a jelenleg népszerűség (kedvelések és hozzászólások száma) alapján működő osztályozási rendszert.
A funkció széles körben való bevezetése szerencsére kérdésesnek tűnik, hiszen ezzel nem csak figyelemhiányban szenvedő ismerősök, hanem „lájkolt” vállalatok is visszaélhetnének, a reklámokon esetlegesen kiakadó felhasználóknak pedig lenne hová áthelyezniük a közösségi székhelyüket.