A CNN Money hétfőn számolt be róla, hogy Justin Bieber, a Twitter második legnépszerűbb híressége nemrég 1,1 millió dollárt fektetett egy új, tinédzsereknek szánt közösségi oldalba. A Shots of Me nevű oldalt a RockLive tulajdonosai, John és Sam Shahidi készítették. A befektetők között ott van a többszörös világbajnok bokszoló Floyd Mayweather és a neves kockáztatitőke-befektető Shervin Pishevar is.
A Shahidi-testvérek akkor jöttek rá, hogy Biebert megnyerhetik befektetőnek, amikor a sztár a Twitteren azt írta, hogy szívesen üti el az időt a játékaikkal – később állítólag az új termékek tesztelésébe is bekapcsolódott.
John Shahidi vezérigazgató szerint Bieber tekintete „valósággal felragyogott”, amikor elmondták neki, olyan közösségi oldalt akarnak indítani, amely hathatós védelmet kínál fiatal felhasználóinak az internetes zaklatással szemben. A cyber-bullying egyre nagyobb problémát jelent világszerte; az elmúlt években több tinédzser is öngyilkosságot követett el, miután társaik zaklatni kezdték őket a közösségi oldalakon.
A fejlesztők célja, hogy olyan szolgáltatásokat kínáljanak a fiataloknak, amelyeket „hiába keresnének más hálózatokon”. A tini-facebook ötlete életképes lehet: a felmérések szerint a tizenéves felhasználók az utóbbi időben tömegesen menekülnek a legnagyobb közösségi oldalról.