A legújabb hírek szerint a Facebook a játékiparba is szeretne betörni, mint kiadó, természetesen. A közösségi oldal már most tárgyal néhány mobilos játékfejlesztővel arról, hogy a nevük alatt jelentetnék meg a játékaikat. A bevételt a Facebook hirdetési rendszere hozná, amelyből egy bizonyos részt átengednének a fejlesztők számára.
Magát a játékot a fejlesztők készítik el az együttműködés során, míg a kiadók feladata az, hogy segítsenek ezt eladni, értékesíteni. Ez nem csak a jelenlegi helyzetben lenne így, általánosságban is ez a felállás. A Facebooknak a játékiparban olyan nagy kiadókkal kellene megküzdenie, mint például az Electronic Arts vagy az Activision.
A Facebook állítólag a kicsi, független fejlesztőket kereste meg az ötletével, hiszen talán pont ők szorulnak rá legjobban a segítségre ebben a kiélezett piaci helyzetben - a nagy kiadók mellett szinte esélytelen labdába rúgniuk. Míg a fejlesztők terméke eljutna a nagyközönséghez, addig a közösségi oldal is jól jár, hiszen érdeklődés esetén dőlhet a pénz hozzájuk.