A Snapchat eredetileg azzal vált híressé, hogy úgy továbbította az üzeneteket, hogy azok olvasás után örökre eltűntek. Később még emlékezetesebb lett a nevük, amikor visszautasították a Facebook 3 milliárd dolláros vételi ajánlatát. A The Wall Street Journal úgy tudja, a következő nagy érdekesség az lesz a Snapchattel kapcsolatban, hogy jönnek rá a reklámok.
A Snapchat Discovery hirdetőszolgáltatás keretében a médiacégeknek lehetősége lesz reklámokat megjeleníteni a felhasználók előtt. A jelentések szerint minderre novembertől lehet majd számítani, de a Snapchat már több nagy vállalattal is egyeztetett.
A cég célja mindezzel nem túl meglepő módon az, hogy nagy árbevételre tegyen szert. Azután, hogy hatalmas népszerűséget építettek, ez a következő lépcsőfok egy fenntartható üzlet folytatásához. Persze ez nem szokatlan, elvégre a közösségi szolgáltatások közül a Twitteren és a Pinteresten is találunk támogatott bejegyzéseket, illetve a Facebook is jelenít meg reklámokat minden platformon. Érdekesség, hogy a The Wall Street Journal arra is fényt derített, hogy a Snapchat felhasználóinak több mint a fele 13 és 17 év közötti.