A Twitter hétfőn mutatta be megújult profiloldalait. A szakma már február óta pletykál a közelgő designváltásról; mint kiderült, a mikroblog-szolgáltató tervezői alaposan átfazonírozták az oldalt.
Ahogy az a cég hivatalos blogján is olvasható, az új profilt egyelőre csak az újonnan regisztráltak és néhány kiválasztott felhasználó próbálhatja ki, de a tervek szerint következő hetekben világszerte bevezetik majd. A Twitter a korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a képi elemek használatára: erről tanúskodik az új, nagyobb profil- és háttérképekre épülő formaterv is.
Az új profiloldal feltűnően hasonlít a Facebookéra, tervezői ugyanazt a balra zárt, dobozos elrendezést használták, mint a közösségi oldaléi. Az újdonságok közé tartozik, hogy a tweeteket a korábbinál nagyobb betűmérettel jeleníti meg az oldal, és az is, hogy kedvenc bejegyzéseinket – afféle bemutatkozásként vagy állapotüzenetként – kigombostűzhetjük a lap tetejére. A fejlesztők a csiripek szűrésén is változtattak, ismerőseink bejegyzései között keresgélve ezentúl választhatunk, hogy „alap”, vagy inkább fotókat és videókat is tartalmazó tweeteket szeretnénk-e látni.