Egyre többen használják az Instagramot, amit jól jelez, hogy a szolgáltatást havonta immáron legalább 400 millióan veszik igénybe.
Ez csak decemberhez képest 25 százalékos növekedést jelent, és messze lekörözték a Twittert is a 316 millió felhasználójával.
Az Instagram azt mondja, hogy az új emberek leginkább Európából és Ázsiából érkeztek.
Mindez komoly mérföldkő, hiszen ha visszaemlékszünk 2012-re, meglepő volt, hogy a Facebook 1 milliárd dollárt adott az árbevétellel alig rendelkező, 30 millió felhasználós appért.
Azóta a Facebook ugyanilyen stratégiával vásárolgat, amire remek példa volt a WhatsApp és az Oculus VR is. Azóta mind többé-kevésbé függetlenül működhet tovább.
Ez a hozzállás az egyik legnépszerűbb Facebook-szolgáltatássá emelte az Instagramot, ráadásul a macskás és vacsorás fotók mellett a világ legnagyobb márkái is előszeretettel költöznek a platformra, legyen szó mondjuk divatról vagy filmekről.
Az Instagram lassan, de hirdetési lehetőségeket is elkezdett kínálni - az eredményekkel pedig elégedettek a cégnél.