Amikor a facebookos idővonalunkon találunk egy játékkal kapcsolatos idióta bejegyzést, valami oda nem illő, sértő vagy csak idegesítő tartalmat, akkor egyszerűen elrejtjük azt. A közösségi oldal a jövőben pontosan tudni szeretné, hogy miért nem akarunk látni valamit, egy képet, egy állapotfrissítést, egy cikket vagy egy hirdetést. A jövőben amikor el akarunk rejteni valamit, a Facebook megkérdezi, hogy mi volt vele a baj.
A Facebook a következő hónapokban kiemelten foglalkozik majd azzal a témával, hogy ki mit és mit nem szeret. Ezzel szeretnék összegyűjteni az okokat, hogy megtudhassák, mi bosszantja a felhasználóikat.
Érdekesség, hogy a közösségi oldal már most gyűjt effajta információkat, például amikor egy hirdetést rejtünk el. A megoldás bővítésével könnyebben megtalálják majd a sértő tartalmakat, és még személyre szabottabban szűrhetik a megjelenő anyagokat. A végső célja egyébként az újításnak az, hogy a jövőben teljes mértékben személyre szabott reklámokkal bombázzanak, olyan témában, ami érdekel minket.