A Facebook és a Twitter is rekordforgalmat produkált a brazíliai futball-világbajnokság vasárnap esti döntőjének ideje alatt. A világ legnagyobb közösségi oldalának adatai szerint mintegy 88 millió aktív felhasználó több mint 280 millió, a német-argentinnal kapcsolatos bejegyzést, hozzászólást és lájkot tett közzé; ezzel a 2012-es Super Bowl-on felállított rekordot (245 millió interakció) is túlszárnyalta az aktivitás.
A legvirgoncabbak az Egyesült Államokban élő, 18-24 éves felhasználók voltak. A VB egyébként minden idők legnépszerűbb sportrendezvénye volt a Facebookon, a torna két hete alatt több mint egymilliárd interakciót regisztráltak.
A Twitter is látogatási rekordot döntött. A döntő lefújását követően egyetlen perc alatt 618 725 bejegyzést tettek közzé a mikroblogon a felhasználók; a meccs alatt összesen 32,1 millió posztot publikáltak – valamivel kevesebbet, mint a 7-1-es brazil vereség idején.