Egy friss történet meglehetősen intő jelként szolgálhat rengeteg szolgáltató számára a jövőben, az egyik legnagyobb veszélyben pedig az éttermek vannak. A Feast egy New York-i étterem, amely meglehetősen jó értékelésekkel rendelkezett a közelmúltban. Az elmúlt héten azonban elárasztották a cég elsőként megjelenő, Google-ös értékeléseit a negatív vélemények és az egyetlen csillaggal megjelölt írások.
A problémát az okozta, hogy az étterem egyes vendégei a saját magánéletüket féltve panaszt tettek néhány másik emberre, akik Google Glasst viselve tértek be az étterembe. Így érkezett meg Katy Kasmai is, akit egyből arra kértek, hogy mielőtt enne, vegye le az okosszemüveget. Kasmai nem örült a kérésnek, és inkább más helyet keresett. A történtekről dühében egy Google+-os bejegyzést is írt, amivel természetesen a 3000-nél is több követőjéből sokan szimpatizáltak.
Olyannyira, hogy a Google-ön elkezdtek gombamód szaporodni a negatív értékelések, amelyek szerint közönyös és diszkriminatív módon bánnak a Feastben a vendégekkel, a kiszolgálásuk borzalmas, illetve megvetik az új technológiákat. Ami mindebben érdekes, hogy leginkább olyanok húzták le az értékeléseket, akik még csak nem is New Yorkban éltek vagy soha nem is ettek ott. Bár a Feast a maga 2,4 csillagos értékelését valahogyan visszatornázta 3,1-re, a kütyüimádó felhasználók kollektív haragja meglehetősen vészjósló az effajta szolgáltatók számára. Az emberek egyik fele attól fél, hogy mindent felvesznek róla, a másik pedig könnyen lavinát indíthat el, ha egy gyakorlatilag alig ismert, ezért sokak által félt okosszemüveg miatt hozzák kellemetlen helyzetbe.