Amióta láttuk élőben a Softbank Pepper robotját és hallottuk a gyártója terveit, azóta tudjuk, hogy a jövőben az ügyfélszolgálatokat először kiegészítik, később akár teljes egészében fel is válthatják az effajta robotok.
Persze a boltok és éttermek személyzeteinek is segítenek majd, illetve le is cserélik ezekben az embereket, ha minden úgy alakul, ahogy tervezték.
A MasterCard most a jövőbe nyújt némi bepillantást, ugyanis Szingapúrban a Pizza Hut éttermekben hamarosan Pepper veszi fel a rendeléseket és intézi a számlákat.
Pepper táblagépéhez egy MasterPass-fiók van kapcsolva, így a fizetés is megoldott. Pepper a rendelés felvétele mellett segít testre szabni a választást is.
Nem csak érintőkijelzővel lehet rendelést leadni a robotnak, az hang alapján szintén felveszi a kéréseket. Ha szükséges, további információkat is biztosít például a tápértékekről.
A robotszemélyzettel kapcsolatban meg kell jegyezni, hogy az ideges vendégeknek nem jó ötlet rugdosni az effajta gépeket - Japánban akár letartóztatás is járhat érte.